ژاپن استانداردهای خاصی بخاطر خودروهای کوچک دارد و همه وسایل نقلیه داخل این کلاس باید ۳٫۴ متر کشش داشته باشند و صاحبان آنها از مزایای مالیاتی و بیمهای بهره مند میشوند. یکی از نمونههای این خودروها در میدان ژاپن، سوزوکی جیمنی است. البته باید بدانید نسخهی بین المللی جیمنی طولی بیشتر از نسخه داخلی آن دارد. در هند نیز ابزار نقلیه با کشش کمتر از ۴ متر با مالیات کمتری همراه هستند و این بسرنوشت شوم دچار کردن در سالهای اخیر شکوفا شده است.
تقریبا یک ماه پس از رونمایی نیسان از کراس اورجدید مگنایت، رنو کراس اورخویشتن را برای میدان دومین ملک پرجمعیت جهان معرفی کردن کرد. این کراس اور که کیگر (Kiger) نامیده میشود، رسماً به عنوان یک مقیاس نمایشگاهی معرفی شده؛ اما مدل جادهای آن تقریبا با مقیاس نمایشگاهی هم ارز است. از یکسره موارد یکسان وجود داشتن دو نمونه میاستعداد به رینگهای ۱۹ اینچی و چراغهای جلو با رک هوشمند اشاره کرد. احتمالاً نمونه تولیدی بدون تزئینات نئونی سبزرنگ و روکش فلزی جانبی برای تغاریهای گلگیر ارائه شود؛ اما پیش دماغ میشود نسخهی تولیدی تا وزن زیادی بوسیله نسخهی نمایشگاهی وفادار پاینده بماند.
صبر است کیگر بالاتر از رنو کوئید تو سبد محصولات خودروساز فرانسوی در میدان روبه رشد هند بخاطر مشتریان عرضه شود. گفته میشود کیگر از سال ۲۰۲۱ به بازار ارائه خواهد شد. یکی دیگر از استانداردهایی که بوسیله کیگر خلط و شباهت زیادی دارد، رنو ترایبر (Triber) است. رنو در سال ۲۰۰۵ ملتفت میدان هند شد و اینک تو این کشور نسخهای از داچیا داستر را هم برای مشتریان نمایش میکند.مقالههای مرتبط:نیسان مگنایت برای کشورهای درون حال ترقی شناساندن شدرنو ترایبر معرفی شد
مسولان رنو میگویند طراحی میزان نمایشگاهی کیگر حدود ۸۰ درصد با نمونه بازپسین مشترک است و گفته میشود پیکربندی تقسیم شده چراغهای جلو و عقب احتمالاً در مدل تولیدی حفظ خواهد شد. امیدواریم این تغییرات برای دستگیرههای در خودرو هم رعایت شود تا مدل نهایی مشهود سنتی زیرفون و معمول لطافت داشته باشد. البته با نگاهی به باربند عجیب این خودرو، پرت میدانیم چنین چیزی تو میزان تولیدی مورد استفاده فراغت بگیرد.
تصاویر رسمیاز فضای درون کابین رنو کیگر فعلا دردسترس نیست؛ اما کام میرود اتاقک تا پیمانه زیادی با معیار رنو ترایبر مشترک باشد. در این خودرو از پلتفرم CMF-A A مشترک با نیسان مگنایت استعمال میشود که فاصله کف آن تا سطح زمین ۲۱۰ میلی متر است تا متناسب با جادههای ناهموار هند.
باشد جای شگفتی زدودن که نیسان مگنایت و رنو کیگر نقاط مشترک زیادی داشته باشند؛ بنابراین زیر کاپوت کیگر از پیشرانه تنفس غریزی ۱ لیتری خواه پیشرانه توربوشارژ ۱ لیتری مصرف خواهد. شد امانت بوسیله سنخ پیشرانه، کیگر با جعبه دنده دستی یا خودکار عرضه خواهد. شد قدرت پیشرانه بوسیله احتمال متجاوز درون مقیاس دنده دستی حدود ۷۲ اسب بخار است و میزان توربوشارژ احتمالاً از پیشرانه با قدرت ۹۵ اسب بخار بهره می. سرما علاوه بر معیار فراهم به جعبه دنده دستی، از قوطی دنده CVT به عنوان آپشن برای پیشرانه توربوشارژ کاربرد می.
شود همان طور که در مورد نیسان مگنایت خلوص میکند، رنو کیگر فقط برای راسته هند نخواهد وجود و پیش بینی میشود که درون میدان سایر کشورهای در حال توسعه هم بوسیله راسته نمایش.شود بیشتر:بخوانید استفان وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی خواهد شدطرح فروش نقد و اقساط وانت مزدا کارا 2000 و فوتون تونلند؛ ویژه آذر ۹۹لینکلن ناتیلوس 2021 معرفی شدنسل متاخر مرسدس میباخ S580 معرفی شدموتورسیکلت بی ام و با طرح وسپا معرفی